Olen työssä tiimissä, joka myy erilaisia tuotteita. Asiakkaat ovat yksityishenkilöitä tai muita yrityksiä.
Toimin tiimissä, joka palvelee vain asiakkaita, jotka tulevat firmaan sisälle. Emme palvele asiakkaita, jotka soittavat tai laittavat meille sähköpostia.
Olen työssä tiimissä, joka myy tuotteita firman sisällä. Asiakkaani kuuluvat siis samaan organisaatioon kuin minä.
Mitä tarkoittaa, että opiskelijan täytyy osata "toimia palvelu- tai myyntiyksikön tukena"?
Se tarkoittaa samaa kuin "olla tiimin pomo"
Se tarkoittaa samaa kuin katsoa ja seurata hiljaa, kun tiimi työskentelee ja kertoa pomolle, jos he eivät tee hyvää työtä.
Se tarkoittaa samaa kuin auttaa tiimiä, työskennellä tiimin kanssa ja tiimin mukana, kun tarvitsee.
Opiskelija toimii työssäoppimisjaksolla myyntiyksikön tukena, mutta mikä muu voi olla "tuki"? (monta vaihtoehtoa)
Raha, jonka saa Kelasta, Sosiaalitoimistosta tai TE-toimistosta.
Kone, jolla voidaan varastossa kuljettaa ja siirtää isoja paketteja tai tavaroita hyllyyn tai rekkaan.
Puu, joka on kaadettu ja viedään esim. paperitehtaalle.
Asia, jonka avulla joku tavara seisoo tai pysyy pystyssä (esim. valokuvakehys pöydällä)
Kun joku on tosi surullinen tai sairas, hän voi saada henkistä (psyykkinen) apua toiselta ihmiseltä. Silloin tämä toinen ihminen on hänelle tuki.
Mikä tarkoittaa ulkoista asiakasta?
Asiakkaat eivät saa tulla taloon sisälle. He odottavat myyjää ulkona.
Olen työssä tiimissä, joka myy erilaisia tuotteita. Asiakkaat ovat yksityishenkilöitä tai muita yrityksiä.
Olen työssä tiimissä, joka myy tuotteita firman sisällä. Asiakkaani kuuluvat siis samaan organisaatioon kuin minä.
Mitä tarkoittaa viestintä?
Se on sama kuin tekstiviesti.
Se on sama kuin kommunikaatio.
Se on sama kuin radio.
Se on sama kuin kirjoittaa.
Mitkä seuraavista ovat sisäistä viestintää?
Lähetät asiakkaalle postissa mainoslehden.
Lähetät työkavereille sähköpostina viime kokouksen pöytäkirjan.
Keskustelet työkavereiden kanssa puhelinpalaverissa siitä, mitä on sovittu ja mitä tehdään.
Käytät erilaisia sosiaalisia viestintävälineitä (esim. blogia tai muuta sähköistä työkalua) siihen, että työkaverit tai sisäiset asiakkaat tietävät, mitä tapahtuu ja mitä on tehty.