Käyttöohjeet
Sovelluksen ideana on tuoda 3D-malleja web-kameran kuvan kautta reaalimaailmaan. Käyttääksesi sovellusta tarvitset web-kameran ja tulostetun merkin, jonka päälle 3D-malli ilmestyy.
Tulosta merkki tästä
Kun valitset ainelistasta jonkin aineen, saat näkyviin listan kyseiseen aineeseen liittyvistä 3D-malleista. Valitse niistä yksi ja näytä tulostaamasi merkkiä kameralle. 3D-malli ilmestyy nyt tuon merkin päälle. Mallin kokoa voit säätää käyttäen hiiren rullaa.
Voit liikuttaa 3D-mallia pitämällä hiiren vasenta nappia pohjassa kameran kuvan päällä ja liikuttamalla hiirtä.
Voit myös pyörittää kappaletta valitsemalla kuvan alapuolelta muokkaustilaksi pyörittämisen. 3D-malli pyörii kahden akselin ympäri kun pidät hiiren vasenta nappia pohjassa ja yhden akselin ympäri kun pidät hiiren oikeaa nappia pohjassa.
|