| English | Suomeksi | Deutsch | Lietuviškai | Polski |
Teoreettinen viitekehys opettajien arviointiosaamisen kehittämiselle
Tämä viitekehys käsittää monia eri arviointiin liittyviä asioita. Tarkoituksena on
- lyhyesti selvittää mikä on arvioinnin asema eurooppalaisen koulutuspolitiikan kehitystyössä
- antaa tietoa arvioinnin periaatteista ja malleista sekä niiden sovelluksista
- kehittää ja luoda opetus- ja oppimateriaalia, joka tukee opettajille ja kouluttajille suunniteltuja arviointikoulutusohjelmia
- antaa esimerkkejä toteutetuista arviointikoulutusohjelmista tuntisuunnitelmineen ja toteutuksineen, testattuina ja arvioituna sekä materiaaleja Liettuassa ja Suomessa toteutetuista pilottikoulutusohjelmista
- avata käytettyjen käsitteiden määrittelyjä tämän projektin työskentelyssä