| English | Suomeksi | Deutsch | Lietuviškai | Polski |

 

Teoreettinen viitekehys opettajien arviointiosaamisen kehittämiselle

Tämä viitekehys käsittää monia eri arviointiin liittyviä asioita. Tarkoituksena on

  1. lyhyesti selvittää mikä on arvioinnin asema eurooppalaisen koulutuspolitiikan kehitystyössä
  2. antaa tietoa arvioinnin periaatteista ja malleista sekä niiden sovelluksista
  3. kehittää ja luoda opetus- ja oppimateriaalia, joka tukee opettajille ja kouluttajille suunniteltuja arviointikoulutusohjelmia
  4. antaa esimerkkejä toteutetuista arviointikoulutusohjelmista tuntisuunnitelmineen ja toteutuksineen, testattuina ja arvioituna sekä materiaaleja Liettuassa ja Suomessa toteutetuista pilottikoulutusohjelmista
  5. avata käytettyjen käsitteiden määrittelyjä tämän projektin työskentelyssä